Jaarlijkse griep- en/of pneumokkenvaccinatie
Op vrijdagmiddag 14 november a.s. staat onze jaarlijkse griep- en/of pneumokokkenvaccinatie op de agenda.
Wanneer u in aanmerking komt voor de griep- en/of pneumokokkenvaccinatie, dan krijgt u eind september een uitnodigingsbrief per post met de benodigde informatie.
Voor degenen die niet in de gelegenheid zijn om de griep en/of pneumokokkenvaccinatie te halen op vrijdagmiddag 14 november hebben we 2 inhaalmogelijkheden.
Deze zijn op:
- maandagmiddag 17 november tussen 14:00-16:00 uur
- woensdagmorgen 26 november tussen 08:00-10:00 uur
Beide inhaalmomenten zullen op de praktijk plaatsvinden (Vondellaan 6). Het is op inloop, u hoeft hiervoor geen afspraak te maken.
Gezien de beperkte ruimte op de praktijk vragen we u dringend om hier alleen gebruik van te maken als u echt niet kunt op vrijdagmiddag 14 november, locatie Westerkerk.
Huisarts Loes van der Molen neemt afscheid
Huisarts Loes van der Molen zal op 16 september voor het laatst werkzaam zijn in de praktijk. Vanaf 17 september gaat zij met verlof. Na haar verlof zal zij dichter bij huis als huisarts haar werk voortzetten.
Wij danken Loes van der Molen voor haar inzet en kunde en wensen haar alle goeds toe voor de toekomst.
Zij zal worden vervangen door waarnemer huisarts Annelie Tromp op dinsdag en vrijdag.
Onze vernieuwde website is live!
Wij zijn trots om te melden dat onze website een frisse, nieuwe uitstraling heeft gekregen! De vernieuwde website is overzichtelijker, gebruiksvriendelijker en biedt u sneller toegang tot belangrijke informatie, zoals het maken van afspraken, herhaalrecepten aanvragen en praktische informatie over onze praktijk.
Neem gerust een kijkje en ontdek wat er nieuw is. We blijven werken aan verdere verbeteringen om u nog beter van dienst te kunnen zijn.